بازی های همراه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




بازی های همراه

 

The Amazing Spider-Man

پلتفرم: Android/iOS/ Windows Phone

یک بازی دیگر که از روی ابرقهرمان ها تولید و برای سیستم های iOS ،Android و WP عرضه شده است. بازی The Amazing Spider-Man ناامید کننده ظاهر نشده و از گرافیکی خوب و کنترلی روان بهره می برد، طوری که فراموش می کنید آن را روی تبلت یا تلفن هوشمند بازی می کنید. داستان بازی خیلی جالب است و نمای خوبی از شهر نیویورک را در آن مشاهده می کنید.

Amazing Alex

پلتفرم: Android/iOS/ Windows Phone

بازی جدید سازندگان Angry Birds بار دیگر شما را برای تجربه چالش های جدید فرامی خواند. Amazing Alex شما را در نقش کودکی قرار می دهد که از هر چیز ساده ای برای خودش یک ماجراجویی جدید به وجود می آورد. این عنوان از قوانین فیزیک استفاده می کند و معماهای مختلفی را پیش روی شما می گذارد که واقعاً جذاب و هیجان انگیز از کار درآمده اند.

UberStrike: The FPS

پلتفرم: Android/iOS

UberStroke: The FPS یک بازی اول-شخص است که برای پلتفرم های موبایل و PC راهی بازار شده و به صورت آنلاین بازی خواهد شد. اما نکته جالب این است که می توان آن را به صورت Cross-Platform با بازیکنان PC ،iOS و Android بازی کرد! US یک کپی بسیار زیبا از بازی محبوب Quake به حساب می آید که به شکل خوبی با موتور Unity ساخته شده و می تواند علاقه مندان به بازی های اکشن را هیجان زده کند. این بازی یک مد Deathmatch بسیار ساده است که در آن با گیم پلی ای بسیار سریع و چالش برانگیز روبرو می شوید. US بیش از 8 میلیون بازیکن در سرتاسر دنیا دارد.

Sonic Jump

پلتفرم: Android/iOS/ Windows Phone

پریدن، از قابلیت های معمول Sonic است، اما Sega در بازی Sonic Jump کاری کرده تا پرش به تنها مهارت او تبدیل شود. این بازی یک سبک جدید در دنیای Sonic را به وجود آورده و فضایی کاملاً جدید با چالش هایی تازه را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. در SJ می توانید کنترل شخصیت هایی مانند Sonic ،Tails و Knuckles را به دست بگیرید و با آن ها به آسمان بپرید و حلقه های طلایی را جمع  آوری کنید. بازی کاملاً به عنوان Doodle Jump شبیه است و اگر از آن راضی بودید از SJ نیز لذت می برید.

Bombshells: Hell's Belles

پلتفرم: Android/iOS

اگر به دنبال تجربه یک بازی هیجان انگیز هستید، بد نیست که به سراغ Bombshells: Hell’s Belles بروید. بازی روند راحتی دارد و در آن به نبردهای هوایی مشغول خواهید شد. خوشبختانه این بازی رایگان است و برای تهیه آن با مشکلی روبرو نخواهید شد. جنگنده ای که در BS کنترل آن را به دست می گیرید، بسیار سریع حرکت می کند و از سلاح های مختلفی برخوردار است. می توانید از آن برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. تنوع هواپیما و سلاح ها بسیار زیاد است و شما با بیش از 200 مدل مختلف از آن ها روبرو می شوید. همچنین شش Boss در بازی وجود دارند که مبارزه با آن ها بسیار جالب طراحی شده است.

Call of Duty: Black Ops-Zombies

پلتفرم: Android/iOS

قسمت زامبی در سری بازی های Call of Duty بسیار طرفدار پیدا کرده و به همین دلیل یک بازی مستقل از این بخش نیز برای پلتفرم های موبایل عرضه شده است. این بازی دقیقاً تجربه ای که این قسمت روی کنسول های بازی به همراه دارند را برای شما خواهد داشت. وجود نقشه های مختلفی مانند Kino Der Toten ،Ascension و... باعث شده که لذت بازی بسیار بالا باشد. همچنین BOZ را می توان به وسیله قابلیت Wi-Fi به صورت چهار نفره نیز بازی کرد.

Prince of Persia

پلتفرم: Android/iOS

بازیکنان ایرانی با سری Prince of Persia به خوبی آشنایی دارند. کمپانی Ubisoft چند سال پیش یک نسخه بازسازی شده از عنوان کلاسیک این مجموعه را برای کنسول های خانگی عرضه کرده بود. اکنون دارندگان پلتفرم های موبایل نیز می توانند آن را تجربه کنند. این عنوان به صورت 2.5 بعدی ساخته شده و در حالیکه همان حالت 2D کلاسیک را دارد، المان های 3D نیز به خوبی در آن به کار رفته اند. بازی واقعاً جالب از کار درآمده و با گرافیک و گیم پلی دوست داشتنی اش شما را درگیر خواهد کرد.

Critter Escape

پلتفرم: Android/iOS

بازی Critter Escape شباهت زیادی به نسخه های کلاسیک سری Metal Gear Solid دارد و حالت ایزومتریک آن شما را بیش از پیش به یاد عنوان های قدیمی می اندازد. در این بازی 120 مرحله را پیش روی خود خواهید دید که از هر کدام آن ها باید فرار کنید. CE به سبک مخفی-کاری ساخته شده و در آن باید از یک تشکیلات سری فرار کنید. باید از دید نگهبان ها پنهان بمانید و خود را از برج های مراقبت دور کنید.

Ghostbusters: Paranormal Blast

پلتفرم: Android

سری Ghostbusters از جمله بازی های سرگرم کننده و زیبایی هستند که تا کنون روی پلتفرم ها و در سبک های مختلف راهی بازار شده اند. حال بازی Paranormal Blast برای پلتفرم های همراه عرضه شده و شما را به چالشی دیگر در دنیای پر از ارواح خود فرامی خواند. محیط بازی بسیار فانتزی است و سرشار از رنگ های مختلف و اتفاقات جالب است. شما در این بازی مأمور هستید که شهر را از وجود ارواح پاک کنید. PB از دو قابلیت Gyroscope و دوربین پلتفرم همراه شما استفاده می کند و یک روند بسیار زیبا را پیش رویتان قرار می دهد.

Daredogs

پلتفرم: Android

اگر کارتون بسیار زیبای UP را دیده باشید، حتماً می دانید که سگ هایی که در شروع این کارتون مشاهده کردیم، داستان بسیار خوبی را در بازی به وجود آوردند. حال ما در بازی Daredogs نیز با دسته ای از این سگ ها روبرو می شویم که در سفینه های مختلف قرار دارند و با هم مبارزه می کنند. داستان بازی بسیار خطی دنبال میشود، اما هیجان خوبی را به شما منتقل می کند. مبارزه های هوایی در این عنوان به شکل جالبی طراحی شده اند و بسیار سرگرم کننده هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 8:35 :: نويسنده : ali